Returnarea Produselor
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil mai jos pe aceasta pagina. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai putin Posta Romana.
ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele cu accesoriile originale ale pachetului au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceasta clauza se aplica conform definitiilor cuprinse in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Trebuie mentionat si faptul ca REDGSM va suporta cheltuielile de transport DOAR in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate in tranzit.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
– sa incheie proces verbal de constatare cu agentul curier (care sa contina detalii despre coletul si / sau produsele deteriorate);
– sa ne contacteze la numarul 0761090110.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal de constatare cu agentul curier, nu se va oferii garantie produselor deteriorate.
In cazul refuzarii unui colet deteriorat, clientul trebuie sa contacteze departamentul de garantii la numarul 0761090110
1. Citeste si accepta termenii si conditiile siteului (click aici).
2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de unul agentii nostri.
3. Daca primiti confirmarea ca indeplinti conditiile de retur te rugam sa ne trimiteti produsele prin intermediul unei firme de curierat, fara ramburs la adresa indicata de agentii nostri in raspunsul primit.
4. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor sitelui ce sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul vanzarii la distanta – ONLINE. Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
MULTUMIM PENTRU INTELEGERE!